1. Home
  2. Vacatures
  3. Office-Finance support medewerker (38-40 uur) 

Office-Finance support medewerker (38-40 uur) 

Vacature Office/Finance Manager

Functie omschrijving: 

De Office-Finance support medewerker is het visitekaartje van ons bedrijf. In de office rol (25%) verwelkom je gasten die ons bezoeken en zorg je daarmee voor een prettige sfeer. Je bent scherp op een schoon en opgeruimd kantoor en je vindt het belangrijk dat alle mensen (collega’s, gasten) zich goed voelen in een prettige omgeving. Je denkt daarom ook mee om ons kantoor continu te verbeteren. Ook ondersteun je de aandeelhouders met agenda-gerelateerde zaken. In de finance rol (75%) zorg je ervoor dat dat de boekhouding altijd bijgehouden is. Het inboeken van facturen voor de verschillende bedrijven, het beantwoorden van vragen over facturen en het debiteurenbeheer zijn een aantal belangrijke taken in deze functie. Je rapporteert aan de operational manager die tevens onze finance manager is. 

Verantwoordelijkheden: 

  • Ontvangst van gasten, hen welkom laten voelen, koffie aanbieden en de contactpersoon op de hoogte brengen dat het bezoek er is; 
  • Zorgen voor een schoon en representatief kantoor. Je constateert zaken die beter kunnen en zorgt ervoor dat zaken geregeld worden; 
  • Agendamanagement: support geven aan de aandeelhouders bij agenda-gerelateerde zaken (denk aan uitnodigingen voor events, inplannen meetings); 
  • Finance: dagelijks invoeren, verwerken en controleren van inkomende facturen, het beantwoorden van vragen over facturen en het ondersteunen bij debiteurenbeheer; 
  • Bijhouden prijslijsten: Veranderingen in prijzen van onze leveranciers worden door jou in Exact aangepast. 

Profiel van de ideale kandidaat: 

  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO-niveau afgerond; 
  • 3 tot 5 jaar ervaring in commerciële omgeving waarbij je een functie hebt gehad waarin je ervaring hebt opgedaan met finance; 
  • Je bent uitstekend bekend met Office 365 (Teams, Outlook, Word, Excel en Powerpoint) en financiële programma’s (wij werken met Exact Online); 
  • Bereid om dagelijks in Sneek aanwezig te zijn. Deze functie kent geen mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Je vindt het leuk dat elke dag anders kan zijn, je helpt mee om zaken te verbeteren en je bent een echte teamspeler. 

Wat beiden wij: 

  • De TG groep is een fijne en veilige omgeving voor iedereen; 
  • Een prima salaris, passend bij de functie en het profiel van de kandidaat; 
  • Een uitstekend primair-, en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Deze voorwaarden zijn volledig in te zien in ons huishoudelijk reglement; 
  • Een functie bij een ambitieus en groeiend bedrijf waarin je gestimuleerd wordt om het bedrijf te helpen groeien; 
  • Er is een actieve personeelsvereniging; 
  • Leren, beter worden en groeien stimuleren wij graag. 

Over de TG groep: 

De TextielstraGroep faciliteert bedrijven in (bedrukte-) bedrijfs-, en sportkleding. Deze ondernemers kunnen dan hun energie volledig inzetten bij hun klanten. De TG groep heeft een modern Kleding Management Systeem (KMS) waar deze klanten kunnen bestellen. De TG groep bestelt, bedrukt en verstuurt uit naam van deze bedrijven de goederen naar de klant. Tevens kunnen wij de klantenservice en administratie uit handen nemen. De TG groep is eigenaar van Mayd (design-, en communicatiebedrijf), Textielstra (bedrijfs-, en sportkledingleverancier in Friesland), Bouwwaar (bedrijfskledingleverancier in Overijsel) en ondersteunt de ondernemingen Bedrijfskleding Handelshuis (Noord Holland) en Hendriks Bedrijfskleding (Gelderland). Binnen de TG groep is geen plaats voor discriminatie en maken wij stappen om onze bijdrage te leveren aan een betere wereld. De cultuur binnen het bedrijf hebben wij omschreven in onze kernwaarden. Deze zullen we in een gesprek graag toelichten. Kijk voor meer informatie op onze website. 

Meer informatie

Menu